26 Eylül 2011 Pazartesi

Pardus Mu? Bir Kez Daha Düşünün!

pardusTesadüfen bir kullanıcının Pardus hakkındaki düşüncelerini anlattığını gördüm. Pardus kurmayı düşünenlere "Tekrar düşünün" diyor, çünkü Pardus sizi bazı alışkanlıklarınızdan vazgeçmek zorunda kalabilirsiniz. Hadi gelin o yazıya bir göz atalım.




Pardus-Linux.org forumlarında ofs adlı üyenin yazısı şöyle;

Yıllarca adamın birinin tüm dünyaya sattığı gaydırı gubbak bir işletim sistemini kullandıktan sonra, yine aynı amca zadenin diğer sistemi XP yi kullandım, hey gidi günler hey canavar gibi bilgisayar kullanırdım, arkadaşlarla değişik programlar üzerine üzerine derin felsefik sohbetler yapardık, konvertırlar,kodekler, yeni sürümler ve onların krekleri... hatta o bitmek tükenmek bilmeyen güzelim firüs koruma programları tartışmalarımız karsperskiler, nod 32 bucuklar, sistem mekanikler falan filan... defrag uygulamaları... 
Ama noldu birgün madem bizim milletin yaptığı bişey hemen bir çekin aut yapıyım didim ve pardusu kurdum, yaw nasıl gıcık(!) bir sistemse sülük gibin yapıştı bırakamıyorum, bazen düşünüyorum ekrandan bağımlılık yapan ışın felanmı gönderiyolar felan diye(çok paranoyakça oldu galiba hehe) işin kötü tarafı bana bilgisayar kullandığımı(!) fark ettiren bütün alışkanlıklarım bir anda ortadan silindi, sanki sevgilisinden ayrılmış bir gariban gibi yapa yanlız kaldım ortalıkta, defarg yapamıyorum, virüs korkusu kalmadı tarama, o site senin bu site benim hadi şu programıda indirelim bunuda indirelim eğlencelerim kayboldu , her şeyi koymuşlar kardeşim içine, rar açacam açıyor zip açacam açıyor müzik dinleycem adamlar 4-5 tane oynatıcı koymuşlar çok sıktı beni çook Smile)) artıkın müzük ve filüm izlemekten başka bir şey yapamıyorum bilgisayarda... ahhh hey gidi günler heyy. 
şimdi sizin bu pardusunuz yüzünden gidecem pisi paketi yapmayı öğrenecem, programlama dili öğrencem,yoksa bu zımbırtıyı kullanıyor gibi hissedemiyecem ben anladığım kadarıyla, hep sizin yüzünüzden eski köye yeni adet getirdiniz Smile)) alacağınız olsun.
ne diyim pardus mu bir daha düşünün, ama aklınıza ilk gelen daima doğrudur... Smile demekki doğru şık pardus arkadaşlar...

Hahaha... Pardus'u kötüleyeceğimi mi sandınız?


Mutlu Can YILMAZ yazdı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi dile getirin!